Nuova ricerca

(Elementi trovati: 15)

Visualizza documenti

Autore Titolo Collocazione Anno Tipologia Visualizza

Jesuit education and the Classics

G-04.-g-0335

2009

monografia

visualizza dettagli

Beall, Stephen Michael

Jesuit humanism and radical christianity

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Wood, R. J.

The continuing relevance of Henle in the twenty-first century : constructivism in the classics

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

DeNardis, Valentina

Poet, pupil and princeps : roman didactic and the search for the divine

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Keenan, James G.

Egypt's "special place"

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Martin, Thomas R.

An ancient perspective on a modern idea : Tertullian and roman imperial policy on freedom of religion

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Caliendo, Philip

Latin and Loyola : means, ends and options in mind

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Feeney, John

Plautus and Molière : a shared teaching unit for French and Latin classes

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Lavelle, Brian M.

Egypt, Ionia, and the Epikouroi

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Pavur, Claude

The classical ratio and jesuit education

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Bucher, Gregory S.

Classical language curricular reform at Creighton University

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

McMahon, John Michael

Central by nature : taking classics beyond the textual margins

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Dunkle, Brian

Classics, patristics, and the development of the Jesuit ratio studiorum

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Jackson, Edgar

Omnia obstant, ne imprimatur : dialogue on cultural criminality

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli

Vodoklys, Edward J.

Refracting contemporary issues through classical texts in jesuit education : using Cicero's De Officiis to examine the "Just war" theory in our post 9/11 world

G-04.-g-0335

titolo analitico

visualizza dettagli